Op donderdag 18 november 2016 heeft de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van sv KDO plaatsgevonden. Zo’n 18 geïnteresseerde leden en leden van verdienste waren naar de kleine kantine gekomen om daar van de aanwezige bestuursleden het verslag (zowel inhoudelijk als financieel) van de werkzaamheden over het seizoen 2015-2016 te vernemen en van hen een beknopte doorkijk naar het lopende en het volgende seizoen te krijgen.
Belangrijk agendapunt van deze vergadering was de bestuursverkiezing. Jeroen van Roij, bestuurslid beheer, was aftredend en niet herkiesbaar en secretaris Judith Riemersma had aangegeven haar functie te willen neerleggen. Harry van de Rotten, penningmeester, was aftredend maar heeft laten weten zich toch herkiesbaar te willen stellen. Voor het beheer heeft het bestuur Kees de Kuiper voorgedragen als nieuw bestuurslid. De vergadering heeft zowel Harry als Kees bij acclamatie (her-)benoemd. De volgende taakverdeling op hoofdlijnen is nu van kracht:
Voorzitter – Berry Groen:
- Verengingsbeleid algehele leiding
- Personeelszaken
- Representatie
- Voorzitter stichtingsbestuur KDO sporthal
Vice-voorzitter – Andy Verstelle:
- Contactpersoon gemeente
- Coördinatie sponsorcommissie
- Coördinatie afdelingen
- Coördinatie website en Ons Doel
Penningmeester – Harry van de Rotten:
- Algemeen financieel beleid
- Financiële administratie, incl. opstellen geconsolideerde jaarrekening
- Ledenadministratie
- Salarisadministratie
- Kantine-administratie
- Verzekeringen en belastingzaken
- Penningmeester stichtingsbestuur KDO sporthal
Secretaris/2e penningmeester – Cora Bartels:
- Behandelen van ingekomen post
- Verwerken van jaarverslagen t.b.v. algemene ledenvergadering
- Notuleren van vergaderingen van hoofdbestuur
- Ondersteunen 1e penningmeester
- Penningmeester Stichting Exploitatie Sportcomplex KDO
- Secretaris stichtingsbestuur KDO sporthal
Beheer – Kees de Kuiper en Hans Venekamp:
- Uitvoering en aanbesteding onderhoud gebouwen/inboedel
- Uitvoering en aanbesteding onderhoud beveiliging (brand/inbraak)
- Uitvoering en aanbesteding onderhoud velden/terreinen
- Contactpersoon groengroep
- Keuring van velden
- Ontruimingsplan
- Facilitaire zaken (kantine, kleedkamers, legionellapreventie, vergunningen)